Çarşamba, Mart 05, 2014

Sade ve Derin



Sevgili Deepciğim;
Sonunda söylediğin üzere Dost kitap evinde , son bir adet kalan kitabın benim oldu. Şu anda da başucumda gözgöze bakışıyoruz. Kitabı aldıktan hemen sonra, bir saatlik bekleme süresi olan bir işim vardı. Sessiz sakin bir odada, o  bir saat içinde kitabı okudum. Bana harika arkadaşlık yaptı, teşekkür ederim. İçinde benim sevdiğim ve senin blogundan sildiğin yazıları görünce pek bir sevindim doğrusu. Bir diğer sevincim; blogunu zevkle takip ettiğim, şirin, sevimli, saygılı, bilgili, birikimli, kim olduğuna dair bilgim olmayan, sadece şahsi kanaatlerimle kalıba oturttuğum, sevdiğim, blogger arkadaşımın kitabını elimde tutuyor olmak en az senin kadar beni de mutlu etti, sevindirdi. Yolun açık olsun. Umarım nice kitaplarını okuruz.


 Kendine çok güzel bir isim bulmuşsun, sen gerçekten sade ve derin bir insansın.  Tebrik ederim.


7 yorum:

  1. ama ondan ben de istiyooommm,bulamıyoooom :(

    YanıtlaSil
  2. ay ay ay ne de güzel şeyler sölemişsin. yani bi saatte okunuyo kitabın diyosun. su gibi diyon yani. ben kitabı henüz görmedim ama sölediğine göre fena kitap değilmiş. heey bi kitap keşfetmişsin benim bilmediğim okumadığım. hem deeee, dost kitabevinden almışsın. türkiyede en sevdiğim. bu arada baksana, son yazım var yaaa, sahildeki kuşlar, yaaa o yazının resmini yapsan ya beeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gibi gibi :)) Tamamı bitmedi kitabın. O yazının linkini yollar mısın bi :)

      Sil
    2. kitabın son yazısı :)

      Sil
    3. Kafa çorba gibi, ben de blogun yazısında arayıp duruyorum :)))

      Sil
    4. :) :) alem hatun...

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...