Cumartesi, Mayıs 12, 2012

Yarım Kivi

kaynak



 Amerika'da bir süpermarkette, müşteri yarım kivi satın almak istiyor. Tezgâhtar bunun mümkün olmadığını söylüyor. Ama müzteri ikna olmuyor ve kavga çıkıyor. Tezgahtar koşa koşa müdürün yanına  çıkıyor:
 "Efendim, hayvanın biri yarım kivi almak istiyor" der demez şöyle bir arkasına dönünce ne görsün, müşteri de arkasından gelmiş, ensesinde duruyor...
Tezgahtar hemen müşteriyi işaret ediyor:
 "Bu beyefendi de diğer yarısını almak istiyor, efendim..." diyor .
Müdür durumu anlıyor, adama yarım kiviyi mecburen verip gönderiyorlar. Müdür bir saat sonra tezgahtarı çağırtıyor:
 - "Tebrik ederim, çok zeki davrandın, iyi idare ettin. Nerelisin sen? "
 - "Brezilyalıyım efendim..."
 - "Amerika'ya niye geldin?"
 - "Brezilya cazip bir yer değil efendim, orada insanlar ya fahişe, ya da futbolcu..."
 Müdür;
 - "Biliyor musun, benim karım da Brezilyalı... "
 - "Yaaaaaaaa öyle mi, Yenge hangi takımda futbol oynuyor ?"

4 yorum:

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...