Pazar, Mart 09, 2014

Pazar şarkısı

Bugünün şarkısı dün sabah dilime takıldı. Çünkü en güzel örneklerinden birini dinledim. Türk sanat müziği apayrı bir güzelliğe sahip. Yaş itibarı ile  güzel eserleri, çok başarılı seslerden dinledik bizler. Şimdi piyasada TSM'ye ait yeni çıkan pek az şarkı var gibi geliyor bana. Var da ben bilmiyorsam öğrenmeyi isterim şahsen. Bileniniz varsa bilgilendirsin. Olanlarda eski şarkıları söylüyorlar, yeni besteler çok az ve  popüler olamıyor ne yazık ki. Şimdi bir çok gence TSM çok yabancı ve itici geliyor. Eskiden televizyonlarda sık sık yer verilirdi , şimdi sadece TRT Müzik kanalında dinleyebiliyorum güzel sesleri ve eserleri. A aaa, ben bildiğin dertliymişim bu hususta. Klavye durmuyor ..

foto
Bugünün şarkılarını  Müzeyyen Senar söylüyor. İlk şarkı  huysuz ve tatlı bir kadına yazılmış. Bir çok şarkıyı büyük aşklar  yazdırmıştır. Ama ilk şarkı hüzünlü bir aşk hikayesine bağlanıyor genellikle internet sitelerinde. Afife Jale ve Selahaddin Pınar aşkına. Yalnızzz bir nokta var, şarkı Selahaddin Pınar tarafından bestelenmiş diye yazılsa da , TRT nota arşivinde ve daha bir çok kaynakta söz yazarı Fakih Özlem ve bestekar da Muzaffer İlkar olarak geçiyor ki doğrusu bu. Siz,  huysuz ve tatlı bir kadın olan Afife Jale'yi ve Selahaddin Pınar'ın ona olan aşkını ve onun için yazdığı şarkıları  okuyun yine de . BURADAN 

Şarkılar seni söyler


foto kaynak
İkinci şarkının da bir hikayesi var, dünya kadınlar günü arifesinde, günün anlam ve önemine parmak basacak bir hikaye. Cümle kurmadan hemen sizi Kanat Atkaya'nın bu konu ile ilgili yazısına yönlendiriyorum. Mutlaka okuyun diyerek hemde BURADA 

Kimseye Etmem Şikayet

Son şarkı ise sevmekten usanmayalara gelsin benden. Söz:  Hikmet Münir Ebcioğlu . Beste: Teoman Alpay
Sevmekten kim usanır


2 yorum:

  1. ne güzel bayılırım böle aşk hikayelerine. bi okuyim hayatlarını :)

    cedric. gittim baktım. okurum tabii ki. profil fotosu da hoş. mumlar filan. tanıdık mııı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku bence. Aşk iyidir her şartta :)
      Tanıdık evet :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...