Çarşamba, Nisan 30, 2014

Bugün ne pişirsem

Kadınların en sıkıntılı düşüncelerinden biri bu değil mi ? Ayda bir düşünülse neyse ama her gün "bugün ne pişirsem" derdi sizi bilmem ama beni gerdi. Dün sağ olsun ablam etli yaprak dolması sarmış, bana da verdi. Yanına bir şehriye çorbası ile dünü atlattık. Bugün nohut- pilav ikilisi yapılacak o da tamam. Hadi iki gün de onu yedik. Sonraki gün ne yapacağım ? Araştırdım , buldum, paylaşıyorum. Belki fikir olur size de.
İlk tarif Anne Eli Gibi blogundan. Ellerine sağlık.Bu vesile ile Reyhan'a teşekkürler. Fotoğrafların altına yemeklerin isimlerini yazdım. Tıkladığınızda tarife ulaşacaksınız. 

Hava serin. Çorba ilaç gibi geliyor. Bulgurlu yoğurt çorba yapıyorum ama mısırla denememiştim. Mısırlarda GDO lu, neyse bi kereden bi şey olmaz deyip yiyeceğiz. 

YOĞURTLU MISIRLI BULGUR ÇORBASI

İlhan beyin yemek yapma aşkına hayranım ve onun sitesinde fırında peynirli enginar tarifi gördüm. Enginarı severim ama uzun zamandır yapmadım. Bunu deneyeceğim. Elinize sağlık İlhan bey diyorum ve işte tarif.

FIRINDA PEYNİRLİ ENGİNAR
Bunların yanına ne ilave etmem gerekir ? Bilemedim ... Bir kase lezzet Ayşe'ye uğradım. Bakın ne buldum orada. Yöresel bir yemek paylaşmış sevgili Ayşe. Kilis Tava-Tepsi Kebabı. Ayşe'nin bloguna uğrayınca kıssadan hisselerine de göz atın derim. Hoş sohbet blogger arkadaşımıza da sevgiler ve ellerine sağlık Ayşe'cim.

KİLİS TAVA _ TEPSİ KEBABI
Yemeklerini paylaştığım blogger arkadaşlarıma çok teşekkür ederim. Hepinize sevgiler.

ANNE ELİ GİBİ

BİR KASE LEZZET

FESTİGAN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...